Monday, October 19, 2009

While I'm....

...looking for the
7 BROWN
things Hanne challenged me to find (I have come to realise that I don't have much stuff in brown!), I will show you what truely made my day, and turned an ordinary rainy Monday into something very special.

"Our love is no ordinary love. It has a history that spans a million years. It has a future that has no end. It has strength and wisdom. It is supporting and understanding. It is growing and learning. Our love is not bound by time, or space or mortal failings." ♥ These fine and loving words were given to me by my daughter - they filled my heart with so much joy and made me very proud. Proud of my little 17-year old poetry loving daughter and proud of being a mom.

8 comments:

  1. Det kan jeg godt forstå ! :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg er meget rørt over ordene. Så smukt formuleret. Ordene lever ;-)

    ReplyDelete
  3. Det var da en fantastisk kærligheds- og tillidserklæring at få fra sin datter!
    Så er en mandag pludseligt ikke bare en mandag :o)

    ReplyDelete
  4. OH! What a great girl your daughter is! So beautiful her words - I can understand you are filled with pride!

    7 brown things?

    I know you have brown coated buttons, coffee beans, brown (mixed) fabric and yarn, maybe shoes, gloves, pencil, ...

    Kind regards, hope your camera has retuned safely - mine is on it's way to Hamburg just for a night..

    Big hug,

    Nina

    ReplyDelete
  5. Very special words. My heart would be bursting upon receiving them. What a dear daughter you have.

    ReplyDelete
  6. Åh vad härligt, just nu blir jag rörd över att Hanna och Sofia tjoar mamma mamma mamma som är det enda ord dom kan...

    Anna x

    ReplyDelete
  7. Åhh... man får helt tårer i øjnene. Sikke en fantastisk skøn datter du har. Jeg kan godt forstå, at du er stolt!
    Hav en rigtig skøn dag

    ReplyDelete
  8. Jeg blev simplethen også bare SÅ glad, Losarinas mor. :)) Og så kom det på sådan en grå og regnfuld mandag...perfekt. ;)

    ...........

    Uha, det blev jeg godt nok også, Jeannette Mariae. :)) Jeg er langt fra den perfekte mor, men uanset hvad vil jeg elske og tilgive mine børn. Og prøve at forstå...selvom det ind imellem er lidt af en kunst. :))

    Knus
    Ulla

    .............

    Det blev en ganske vidunderlig mandag, Annette :)) Jeg vil gøre alt for at gøre mig bare en smule fortjent til de smukke ord. :))

    ..............

    I am proud of my daughter (and son), Nina...every single day. But this was really special. The kind of moment you keep in your heart for ever, and pull out on a grey day.

    You are much better at finding brown things than me! It took me a while...

    We do indeed have some heavy travelling cameras you and I. Soon we will have to follow them, don't you think? ;))

    A big October hug for you,
    Ulla

    ..................

    Katherine, my heart and my eyes did burst while reading the words. I got so happy and humble.
    And thank you so much for your sweet words about Anne-Sophie. :)))

    ...................

    Jeg ved lige hvad du mener, Anna. :)) Jeg græd også da mine børn sagde deres første ord.
    Gennem hele vores børns barndom glædes vi dybt over dem, og alle aldre har sine smukke sider. Hver gang de opnår nye gaver og kompetencer i livet, er man stolt i hele hjertet. :))

    Ulla x

    ...............

    Åh ja, Rosanna. :)) Så sad jeg der igen med vand i øjnene. Jeg er virkelig også stolt at min store pige. Hun tænker mange fine tanker og er altid god til at vise sin omsorg og kærlighed. :))

    Hav en rigtig dejlig dag :))

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.